Бренд по-справжньому можна назвати інтернаціональним. «Наша команда розкидана по всьому світу: Австралія, Болгарія, Португалія та Париж. Таким чином, наша повсякденна рутина складається в основному з відеодзвінків і групових чатів, і включає багато подорожей. Коли ми знаходимося в одному місті, ми завжди живемо разом з усіма нашими дітьми – це весело та крейзі одночасно.
Наш день розпочинається о 6:30 з підготовки дітей до школи та відповідей на термінові імейли. Після того, як ми відвозимо їх до школи, ми маємо годину для занять спортом, а потім ми вирушаємо до студії. Створення цього бренду було схожим на виховання дитини — на це йде 100 відсотків нашого часу, але це не схоже на роботу, тому що ми любимо», — поділяються засновниці.